Zwroty i wymiany można składać za pośrednictwem naszego firmowego maila: sentirjewellery@outlook.com
Pamiętaj, że masz 14 dni na zwrot, a produkt/biżuteria musi do nas wrócić nieużywana w idealnym stanie w oryginalnym opakowaniu, odpowiednio zabezpieczona. Każdy zwrócony produkt, będzie poddany kontroli jakości przed zwrotem środków pieniężnych na konto. Jeśli od zakupu minęło więceh niż 14 dni, nie możemy zaoferować zwrotu pieniędzy ani wymiany.
Sentir nie przyjmie zwrotu, jeśli produkt/biżuteria nosi ślady zużycia, był używany lub w jakikolwiek sposób zmienił się w stosunku do pierwotnego stanu.
Produkty, które nie mogą być zwrócone i nie podlegają zmianie.
Zamówienia na produkty, które zostały w jakikolwiek sposób spersonalizowane lub w inny sposób wykonane dla Ciebie według indywidualnych specyfikacji, nie mogą zostać anulowane, oraz tego typu produkty nie mogą zostać nam zwrócone w celu wymiany lub zwrotu pieniędzy. Dotyczy to między innymi produktów, które zostały wygrawerowane lub wytłoczone.
Wysyłka zwrotów
Aby zwrócić produkt, należy go wysłać pocztą na adres: ul. Pohulanka 7/45, 03-890 Warszawa, Polska.
Jesteś odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki w przypadku zwrotu przedmiotu oraz odpowiednie zapakowanie i zabezpieczenie zwracanego towaru/produktu. Wysyłki za pobraniem nie są przez nas obierane. Jeśli zwracasz droższe produkty, możesz rozważyć skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub wykupienie ubezpieczenia przesyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwrócony przedmiot.
Zwrot środków na konto
Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu środków na konto. Jeżeli zwrot zostanie zatwierdzony, zwrócimy środki na numer konta podany w formularzu zwrotu lub pierwotnej metody płatności w przeciągu 14 dni od zatwierdzenia zwrotu.
Procedura Zwrotów
- Poinformuj nas mailowo odnośnie ZWROTU/WYMIANY: sentirjewellery@outlook.com
- Aby zwrócić produkt, należy go wysłać pocztą na adres: ul. Pohulanka 7/45, 03-890 Warszawa, Polska. W mailu podaj: data zamówienia, numer zamówienia, date otrzymania zamówienia, powód zwrotu, numer konta na który mamy zwrócić środki pieniężne.
